K zajištění relevantního obsahu reklamních polí a analýzy návštěvnosti používáme soubory cookies. Další informace
JOOLA

ČAST podepsala smlouvu s firmou STIGA do roku 2010

ČAST podepsala smlouvu s firmou STIGA do roku 2010

Od 1. července 2007 se staly míčky švédské značky STIGA oficiálními balónky českých reprezentačních družstev. Ve výběrovém řízení, které vypsala Česká asociace na jaře tohoto roku, byla vybrána nabídka této značky jako nejvýhodnější. Tříletou smlouvu za značku STIGA podepsala firma STEN marketing, která ji na českém trhu zastupuje a její výrobky jako oficiální importér do České republiky dováží a dále distribuuje.

STIGA se stala podepsáním smlouvy partnerem České asociace stolního tenisu a její míčky budou používány pro zápasy reprezentace mužů, žen a juniorů a pro domácí šampionáty všech věkových kategorií až do roku 2010. Míčky STIGA nahrazují značku Nittaku, která byla používána od roku 1990.

„Jsem rád, že naše nabídka byla vybrána jako nejvýhodnější. Míčky STIGA patří mezi nejkvalitnější a užitek z této spolupráce budou mít i kluby a pořadatelé turnajů, pro které máme připravené speciální nabídky,“ říká Jan Hrnčiřík, jednatel STEN marketingu.

Firma STIGA poskytne prostřednictvím svého zástupce pro Českou republiku firmy STEN marketing během následujících tří let nejen značné množství tříhvězdičkových míčků Optimum a Competition, ale také každý rok 14.000 tréninkových míčků. „Tyto míčky budou použity na rozvoj mládežnického stolního tenisu a měly by putovat do oblastních svazů,“ vysvětluje dále Hrnčiřík. „Tříhvězdičkové míčky budou použity především pro potřeby reprezentace a středisek mládeže.“

Co se týče kvality, patří míčky STIGA na samý vrchol. „Většina míčků se vyrábí v Číně, kde se pak na výstupní kontrole třídí podle kvality. Míčky STIGA Optimum jsou balonky té úplně nejvyšší kvality, STIGA Competition pak patří mezi nejkvalitnější míčky v kategorii tříhvězdičkových a mají dlouhou trvanlivost,“ vysvětluje Jan Hrnčiřík.

Firma STIGA podniká ve stolním tenisu již více jak 60 let, ale na českém trhu intenzivně působí teprve od roku 1990. Od roku 2005 ji u nás zastupuje společnost STEN marketing s.r.o., která provozuje obchod U Koryse v Praze a internetový obchod www.vsenastolnitenis.cz.

Českou republiku má ve STIZE na starosti exportní manažer pan Niclas Jonsson. „Vzhledem k bohaté historii stolního tenisu u Vás a mnoha hráčům, kteří se tomuto sportu v Čechách věnují, je trh v České republice pro nás jeden z nejdůležitějších na světě,“ říká Jonsson.

Proč se STIGA rozhodla podepsat smlouvu s ČAST a stát se oficiálními míčky?
„Podpisem smlouvy a partnerstvím s Českou asociací stolního tenisu jsme navázali velmi úzkou spolupráci a považujeme ji za další krok k tomu, abychom se v budoucnu stali dodavateli české reprezentace i v oblečení. Věřím, že ve spolupráci s naším distributorem pro ČR firmou STEN marketing, která nám zajišťuje tyto sponzorské a reklamní akce a stará se o marketingovou podporu, bude tato spolupráce úspěšná a prospěšná pro všechny tři strany.“

STIGA také podepsala čtyřletý kontrakt s posledním mistrovským družstvem mezi ženami SKST Hodonín. Proč?
„Při budování značky STIGA je pro nás velmi důležité, že spojíme jméno s mistrovským týmem. Věřím, že některé kluby přejdou ke STIZE když zjistí, že sponzorujeme SKST Hodonín.“

Jaké novinky pro nadcházející sezónu můžeme od STIGY očekávat?
„Uvedli jsme na trh jedno nové dřevo Hybrid vyrobené revoluční technologií a především čtyři nové potahy Synergy Tech. Ty jsme vyvinuli z důvodu zákazu lepení, přelepovací efekt mají již zabudovaný v sobě a zvláště v kombinaci s lepidlem Aqua Energy dosahují vlastností a efektu jako potahy čerstvě přelepené.“