K zajištění relevantního obsahu reklamních polí a analýzy návštěvnosti používáme soubory cookies. Další informace
JOOLA

Další ocenění pro projekt Všichni za stůl: dvě zlata a stříbro


Projekt České asociace stolního tenisu uspěl ve 14. ročníku marketingové soutěže Český direkt & Promo

Úspěšný projekt České asociace stolního tenisu „Jeden za všechny, všichni za stůl 1“ získal další ocenění: v rámci 14. ročníku prestižni marketingové soutěže Český direkt & Promo byl projekt vyhlášen za vítěze hned ve dvou kategoriích, a to veřejný zadavatel a event sport marketing. V kategorii socialní média sklidil projekt úspěch také: získal stříbro.

Projekt „Jeden za všechny, všichni za stůl 1“ se uskutečnil v roce 2015 a v jeho rámci proběhlo čtrnáct velkých show na základních školách po celé České republice. Do různých soutěží s pálkou a pingpongovým míčkem se v rámci sportovně-zábavných programů zapojilo přes 5000 dětí. Výsledkem kampaně, jejíž patronkou byla reprezentantka Iveta Vacenovská, bylo 360 nových dětí ve stolnotenisových oddílech a několik nově vzniklých kroužků stolního tenisu na základních školách.

 

V letošním roce navázal na projekt jeho druhý ročník, který už byl zaměřen zejména na nábory do nově vzniklých kroužků stolního tenisu na jednotlivých školách.

Úspěch projektu, který realizovala ČAST ve spolupráci s agenturou Leemon Concept, je podtržen možností pupu do mezinárodního klání, soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci.