K zajištění relevantního obsahu reklamních polí a analýzy návštěvnosti používáme soubory cookies. Další informace
JOOLA

Kampaň Škola ping-pongu měla obrovský úspěch


Osloveno bylo i díky Českému olympijskému výboru přes půl milionu lidí

Společné dílo Českého olympijského výboru, firmy eSports a České asociace stolního tenisu Škola ping-pongu je na světě už déle než měsíc. Skládá se z devíti plnohodnotných videí a dalších bonusových materiálů, které jsou všechny k vidění na našich sociálních sítích či Youtube kanálu Českého olympijského týmu.

Kampaň byla cílena zejména na přilákání nových fanoušků ke stolnímu tenisu. Na sociálních sítích ČOV získalo těchto 49 příspěvků více než 440 000 zobrazení! Videa, která tvořila hlavní část celé kampaně, mají v průměru 2000 zhlédnutí, Typy hráčů na ping-pongu dokonce atakují hranici 3000.

Velká propagace se samozřejmě rozjela také na sociálních sítích Českého ping-pongu. Celkový dosah, včetně placené kampaně, se vyšplhal až na číslo přesahující 205 000 lidí, z čehož se odhaduje 120-150 tisíc unikátních uživatelů. Rozhodně nejsledovanějším příspěvkem se stalo video, kde se soutěžilo o profesionální stůl značky JOOLA, který do soutěže věnovala ČAST. To vidělo neuvěřitelných 109 000 unikátních uživatelů a šťastnou výherkyní se stala Eliška Drábková.

Velkým mediálním úspěchem je to, že stolní tenis dostal spoustu prostoru také v ostatních médiích. Škola ping-pongu měla místo v magazínu Coach, který je přílohou deníku Sport, Česká televize odvysílala Olympijský magazín, kde byl tomuto projektu věnován skutečně velký prostor. Celkový zásah kampaně se tak vyšplhal přes půl milionu osob v České republice!